Contentmarketing voor bedrijven

Contentmarketing wordt steeds populairder. Het begrip ontwikkelt zich enorm snel en houdt tegenwoordig heel wat anders in dan een aantal jaren geleden. Waar we vroeger onze content inspireerde op schreeuwerige verkoopteksten, moet content tegenwoordig inspirerend en informatief zijn. De content die we plaatsen op onze website moet worden aangepast naar de behoeften van de consument.

Doelgerichte informatie

Internetgebruikers zijn tegenwoordig erg ongeduldig. Dit komt de grote hoeveelheid informatie die ze aangeboden krijgen. Bevalt een website niet of is het niet wat de consument zoekt? Binnen vijf seconden is uw website bezoeker vertrokken! Daarom is het belangrijk dat uw website de bezoeker van informatie voorziet waar diegene naar opzoek is. De content die u op uw website plaatst moet overeenkomen met hetgeen waar de bezoeker naar opzoek is.

Tekstuele contentmarketing

Visuele content is erg belangrijk, maar tekstuele contentmarketing is tenminste net zo belangrijk. Wanneer uw bezoeker besluit om op uw website te blijven, wil hij/zij wel de juiste informatie krijgen. Door uw tekstuele content aan te passen op de doelgroep, scoort u veel beter dan wanneer u een standaard tekst op uw website plaatst. Daarom is het goed om contentmarketing te toe te passen op de teksten die u plaatst op uw website. Zomaar een losse flodder afschieten in een tekst werkt niet, evenals clichés. Wij enken daarom graag met u mee hoe u contentmarketing kunt toepassen op uw website.

Samen uw klantenbereik verhogen

Wij verdiepen ons graag in uw doelgroep en helpen u om daadwerkelijk te scoren met uw content. Dit doen wij door voor u content te creëren die hoog eindigt in organische zoekopdrachten en de lezer aanspreekt, willen wij samen met u het klantenbereik verhogen! Daarom passen wij contentmarketing toe in de breedste zin van het woord. Bent u benieuwd hoe wij het begrip ‘contentmarketing’ kunnen toepassen binnen uw bedrijf? Neemt u dan eens contact met ons op via de contactpagina!